The (A2) Corner Rocket

De KTM 390 DUKE is een puur voorbeeld van wat zoveel mensen aantrekt tot de sensatie van motorrijden. Deze “Corner Rocket” maximaliseert het waar voor je geld, en is vijwel onverslaanbaar waar wendbaarheid telt. Licht als een veertje, krachtig en boordevol ultramoderne technologie, het garandeert een spannende rit, of je je nu een weg baant door de stadsjungle of bochtige bergwegen aanvalt.

De KTM 390 DUKE-motor levert niet alleen behoorlijk koppel en huiveringwekkende acceleratie, maar ook goede manieren bij de dagelijkse ritten, allemaal met een uitstekend brandstofverbruik.

Deze lichtgewicht, compacte motor is echt indrukwekkend en met 32 kW (44 pk) een van de krachtigste opties voor A2-rijders. Dankzij het ingenieuze inlaatontwerp en het brandstofinjectiesysteem staat de KTM 390 DUKE klaar om zowel de straten als de circuits te verscheuren.

Sportieve houding

Hi-tech rechtopstaand stuur biedt KTM 390 DUKE-rijders een gecontroleerde maar agressieve lichaamshouding. Van strak bochtenwerk tot het maken van de perfecte stoppie, het vernieuwde stuur geeft je de balans en het vertrouwen dat je nodig hebt om super sportief te kunnen rijden. Koppelings- en remhendels zijn volledig instelbaar, zodat alles kan worden aangepast aan je eigen rijstijl.

All-round performance onderdelen

De KTM 390 DUKE wordt standaard geleverd met ultralichte, maar krachtige upside-down WP-vorken. Met behulp van de nieuwste open-cartridge-technologie presteren deze vorken niet alleen boven verwachting, maar zijn ze ook prettig en gemakkelijk te onderhouden. Dit maakt ze perfect voor alle aspecten van het rijden, van ontspannen cruisen tot vlammen op circuits en alles daartussenin.

Supermoto modus

Enthousiaste rijders zullen genieten van de toegevoegde fun-factor van de geavanceerde “Supermoto-modus”, die met een druk op de knop kan worden geactiveerd.

Als deze modus is ingeschakeld, controleert het systeem alleen de voorrem. De remdruk van de achterrem staat volledig jouw beschikking, zodat je de motor tot het uiterste kunt pushen op het circuit.

Specificaties
Motortype: 1-cylinder, 4-stroke
Motorinhoud: 373cc
Boring x slag: 108 x 71 mm
Vermogen: 32 kW (44 pk) @ 9,000 rpm
Koppel: 37 Nm @ 7000 rpm
Transmissie: 6
Koppeling: Wet multi-disc clutch, hydraulisch
Verbruik: 3,46 l/100 km

Vanaf NU beschikbaar bij Motorcenter Venlo

Frame:  gepoedercoat stalen buizenframe
Schokdemper voor: WP APEX 43
Schokdemper achter: WP APEX – Monoshock
Veerweg voor / achter: 142/ 150 mm
Remschijf voor: Ø 320 mm
Remschijf achter: Ø 230 mm
ABS: Bosch 9.1MP Two Channel ABS (Supermoto ABS)
Bodemvrijheid: 150 mm
Zithoogte: 830 mm
Tankinhoud: 13,4 liter
Droog gewicht: 150 kilogram